poniedziałek, 8 maja 2017

Ania Kęska, „Jak stać się szczęśliwym człowiekiem”.

Ania Kęska, „Jak stać szczęśliwym człowiekiem”. książka recenzja poradnik szczęście prawo przyciągania


Lubię czytać poradniki. Wiem, że wielu czytelników traktuje je, jak literaturę gorszego sortu. Ja jednak w wielu tego typu publikacjach znajduję coś dla siebie. Nie zawsze zgadzam się z autorem, ale szanuję jego zdanie oraz wolę, by służyć ludziom pomocą. Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o książce, do której mam wyjątkowy sentyment. Mam nadzieję, że choć kilka osób się skusi, aby po nią sięgnąć.




Książka Ani Kęski, „Jak stać szczęśliwym człowiekiem” musiała w końcu trafić w moje ręce. Regularnie zaglądam na bloga Ani- Ania maluje, a treści, które tam znajduję, łykam jednych tchem. Ania jest wyjątkową młodą kobietą. Na blogu, dzieli się własnymi doświadczeniami, przedstawiając czytelnikom swą przemyślaną wizją świata. Ta wizja mi wyjątkowo odpowiada i podziwiam Anię za jej trafne spostrzeżenia i umiejętność wyciągania z nich wniosków. Gdy dowiedziałam się o książce, nie mogłam się powstrzymać, aby jej zdobyć. Od tamtej pory czytałam ten poradnik dwa razy i sięgam po niego, ilekroć mam spadek formy. Punkt widzenia Autorki przywraca mnie do pionu, bo niby się pewne rzeczy wie, ale w życiowej pogoni, warto je sobie czasem odświeżyć.


O czym pisze Ania? Przede wszystkim o własnej drodze, o swoich doświadczeniach. W międzyczasie podrzuca fajne pomysły, ale nie mówi: musisz. Ania proponuje zdrowe podejście do życia i pozostawia czytelnikowi wybór, czy z niego skorzysta. Pisze o odpowiedzialności za własne życie, o wybaczaniu sobie, poczuciu zasługiwania na dobre. Uczy dystansu i patrzenia na świat przez pryzmat naszych przekonań, a nie tego, co narzucone. Książka Ani Kęski to taka „przypominajka” o dobrych praktykach, które pomagają lepiej żyć, żyć prawdziwie i w zgodzie z własnym sumieniem. Wartością tej pozycji jest to, że nie daje ona jednaj uniwersalnej odpowiedzi. Każdy z nas jest przecież inny. Ta książka każe nam poznać własne potrzeby i ruszać do dzieła. Do mnie to przemawia.



Ania Kęska, „Jak stać się szczęśliwym człowiekiem” cytat szczęście książka poradnik





Książkę Ani Kęski czyta się naprawdę przyjemnie. Ania nie owija w bawełnę, nazywa rzeczy po imieniu, a przy tym jest pełna wyrozumiałości i życzliwości dla swoich czytelników. Jej poradnik można przeczytać na raz, można także dawkować sobie rozdziały, jak pigułki na lepsze samopoczucie. Sięgając po „Jak stać się szczęśliwym człowiekiem”, nie musicie obawiać się skomplikowanej terminologii psychologicznej. Ania pisze prosto i konkretnie, podając mnóstwo ciekawych przykładów, które inspirują do działania. Zdradzę Wam, że w książce znajdziecie opis prostego, ale niesamowicie zagadkowego eksperymentu, który udowadnia, że w myślach i słowach tkwi wielka siła. Ten eksperyment naprawdę działa. Sprawdziłam i nie mogłam otrząsnąć się z miłego zaskoczenia.


Dobrem należy się dzielić, więc serdecznie Was zachęcam do lektury poradnika Ani Kęski. Odwiedźcie również jej bloga. Gwarantuję, że w obu tych źródłach znajdziecie coś, co Was zmotywuje, zaskoczy, na pewno pomoże.



Tytuł: „Jak stać się szczęśliwym człowiekiem”.
Autor: Ania Kęska
Wydawnictwo Wydaje.pl
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 106


Każdy poszukuje szczęścia, lecz nie każdy wie, jak je znaleźć. Pomogą w tym książki, o których już pisałam. Częstujcie się, Kochani:


       Czytujecie poradniki? A może macie swoje ulubione? Proszę, podzielcie się ze mną ich tytułami. Będę wdzięczna za Wasze komentarze.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Kochani, zachęcam do podzielenia się opinią i pozostawienia komentarza.
Jednocześnie informuję, że wszelkie wypowiedzi propagujące mowę nienawiści, atakujące personalnie mnie lub moich czytelników, wulgarne albo obraźliwe, będą przeze mnie usuwane, w trosce o dobre samopoczucie zarówno moje, jak i odwiedzających tę stronę.
Życzę Wam zaczytanego dnia! Pozdrawiam ciepło!