środa, 10 sierpnia 2016

Wakacyjny Book Haul



Są wakacje, więc wydawać by się mogło, że na brak czasu nie powinnam narzekać. A jednak, ostatnio „nie wyrabiam na zakrętach”. Mocno zaangażowałam się w tematykę rozwoju osobistego, a więc czytam i uczestniczę w szkoleniach, szlifuję również warsztat nauczyciela. Właśnie dlatego tekst wakacyjnego Book Haulu piszę dopiero teraz. Długo nie mogłam zmobilizować się do pracy nad tym postem, przerażona kosmiczną ilością książkowych dobroci, które do mnie przybyły. W końcu udało mi się znaleźć wolne popołudnie, aby podzielić się z Wami książkową radością. Zapraszam Was zatem na przegląd moich wakacyjnych zdobyczy.



Jak już część z Was wie, w czerwcu zostałam jedną z laureatek konkursu Księgarni Matras, „Poleć książkę na wakacje”. Moja recenzja powieści „Dygot” Jakuba Małeckiego zdobyła przychylność jury, a ja… wygrałam gigantyczną paczkę książek, do których, rzecz jasna, nie zdążyłam jeszcze nawet zajrzeć. A oto, jakie niespodzianki przysłał mi Matras:

- zestaw książek Wydawnictwa Burda Media:
Krystyna Mirek, Polowanie na motyle”
Ewa Trojanowska,Detoks ciała i umysłu”
Dagmara Skalska, Marcin Wąsik, „Egoizm to nie grzech!”

- zestaw książek Wydawnictwa Prószyński:
Terry Pratchett, Pasterska korona”
Agnieszka Osiecka, Neponset”
Tanya Valko, „Arabska krucjata
Artur Górski, Masa o kilerach polskiej mafii”
Katarzyna Horodyniec,Poza czasem szukaj”

- zestaw książek Wydawnictwa Dolnośląskie:
David Baldacci, W pułapce pamięci”
Małgorzata i Michał Kuźmińscy,Pionek”

- zestaw książek Wydawnictwa Zwierciadło:
Maria Nurowska,Bohaterowie są zmęczeni”
Guy Corneau, „Nieobecny ojciec, zagubiony syn”
Katarzyna Błażejewska, Koktajle dla zdrowia i urody. Część 2”
Beata Pawłowicz, Zdrowo żyć, zdrowo się leczyć czyli homeopatia dla każdego”

- zestaw książek Wydawnictwa Amber:
Sebastian Fitzek, Pasażer 23”
Danielle Steel,Pegaz”
Danielle Steel, To, co bezcenne”
Danielle Steel, Grzechy matki”
Joanna Cannon, Owieczki dobre, owieczki złe”

- zestaw książek Wydawnictwa Poznańskie:
Agata Przybyłek,Bez Ciebie”
Joanna Opiat- Bojarska, Gra pozorów”
Karolina Wilczyńska, Zaplątana miłość”

- zestaw książek Wydawnictwa Fronda
Szymon Nowak, Dziewczyny wyklęte 2”
Chauncey Crandall, Śmierć nie istnieje”

- zestaw książek Wydawnictwa Replika:
Edyta Świętek,Noc perseidów”
Edyta Świętek, Zanim odszedł"

- zestaw książek Wydawnictwa Czarne:
Anna Mateja, Serce pasowało. Opowieść o polskiej transplantologii”
Piotr Nesterowicz,Każdy został człowiekiem”

- zestaw książek Wydawnictwa Iskry:
Eryk Lipiński, „Pamiętniki”
Andrzej Strzelecki, Człowiek z parawanem”

Części z powyższych książek nie znajdziecie, niestety, na zdjęciach, ponieważ aktualnie czyta je moja rodzinka.
Matras



Jakby tego było mało, trafiły do mnie dwie nagrody książkowe z konkursów internetowych. Pierwsza od Inkoholiczki, a druga od Wydawnictwa Zysk i S-ka. W mojej biblioteczce pojawiły się więc:
Julie Cavanagh, Dziewczyna, która kochała kamelie”
Clarisa Pinkole Estes, „Oswobodzenie silnej kobiety”


Jeżeli myślicie, że ta ogromna ilość drukowanych stron powstrzymała mnie od książkowych zakupów, to jesteście w błędzie. Zainwestowałam bowiem w kilka książek o tematyce rozwoju osobistego:

S.J. Scott, „23 sposoby na lenia”
Maciej Bennewicz, „Coaching, kreatywność, zabawa”
Jolanta Grzelka, „Trening intelektu”
Agata Jankowska, Michał Pozdał, „Męskie sprawy”

Nie mogłam się oprzeć również beletrystyce. I tak w mojej biblioteczce zagościły książki:

Thomas Goetz, „Cudowny lek”
Wanda Szymanowska, „Lardżelka” (z autografem!)



Oczywiście zakupiłam też wszystkie części „Zmierzchu świata żywych” Rhiannon Frater, jednak nie pokażę Wam na zdjęciu ani „Pierwszych dni”, ani „Oblężenia”, ani „Konfrontacji”. Zdaję sobie sprawę, że ostatnio zamęczałam Was opowieściami o zombiakach, ale musicie mi to wybaczyć. Wsiąkłam w tę tematykę i najchętniej przeczytałabym cały cykl jeszcze raz. Pewnie to zrobię, gdy rząd ustawowo przedłuży dobę do 48 godzin.


I w ten sposób mój Book Haul dobiegł końca. Jestem ciekawa, które z powyższych powieści mieliście już okazję przeczytać. Co polecilibyście mi do przeczytania w pierwszej kolejności? Podpowiedzcie mi, proszę. Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Kochani, zachęcam do podzielenia się opinią i pozostawienia komentarza.
Jednocześnie informuję, że wszelkie wypowiedzi propagujące mowę nienawiści, atakujące personalnie mnie lub moich czytelników, wulgarne albo obraźliwe, będą przeze mnie usuwane, w trosce o dobre samopoczucie zarówno moje, jak i odwiedzających tę stronę.
Życzę Wam zaczytanego dnia! Pozdrawiam ciepło!