niedziela, 17 lipca 2016

StartUp Magazine 21/2016

StartUp Magazine 21/2016

StartUp Magazine jest magazynem skierowanym do ludzi chcących spróbować swoich sił w biznesie oraz tych, którzy już zaczęli przygodę z przedsiębiorczością. Myślą przewodnią pisma jest inspirowanie do łamania stereotypów, odkrywanie pasji i talentów i otwieranie umysłów na nowe idee. Jak zatem widać, w tym piśmie mogą się rozsmakować również osoby nie związane z finansami i marketingiem. 


A oto, co znajdziecie w numerze czerwcowo- sierpniowym:



   Moją szczególną uwagę zwrócił artykuł dotyczący zagadnień prawnych związanych z prowadzeniem profili na Facebooku. Dowiedziałam się z niego sporo na temat praw autorskich. Znalazłam tu również wytyczne na temat budowania reklam i przeprowadzania konkursów zgodnie z obowiązującym prawem. 
   Kolejnym ciekawym artykułem był ten poświęcony narzędziom i usługom pozwalającym zachować koncentrację i wysoką produktywność. Słyszałam już o stronie Brain.fm, ale pozostałe udogodnienia mnie zupełnie zaskoczyły. Jestem pewna, że z nich skorzystam, gdy tylko poczuję, że moja produktywność spada.
  Cykl artykułów omawiający biznes w internecie poszerzył moją wiedzę na temat skutecznego docierania do czytelników, poznałam tez kilka przydatnych narzędzi, pomocnych w tym zakresie.
    Bardzo ciekawy okazał się również artykuł dotyczący telemedycyny. Czy wiedzieliście, że dzięki nowoczesnym urządzeniom w niedalekiej przyszłości kolejki do lekarza mają szansę znacznie się zmniejszyć? 


   Zachęcam Was do sięgnięcia po pismo StartUp. Z pewnością sami znajdziecie w nim wiele ciekawych i nowatorskich rozwiązań a być może nawet inspirację do rozkręcenie własnego biznesu?

Więcej informacji o  StartUp Magazine znajdziecie na stronie Wydawnictwa Colorful Media, któremu dziękuję za poszerzającą horyzonty lekturę.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Kochani, zachęcam do podzielenia się opinią i pozostawienia komentarza.
Jednocześnie informuję, że wszelkie wypowiedzi propagujące mowę nienawiści, atakujące personalnie mnie lub moich czytelników, wulgarne albo obraźliwe, będą przeze mnie usuwane, w trosce o dobre samopoczucie zarówno moje, jak i odwiedzających tę stronę.
Życzę Wam zaczytanego dnia! Pozdrawiam ciepło!