niedziela, 19 czerwca 2016

Book Haul


Dzień dobry. Chciałabym się dzisiaj z wami podzielić ogromem czerwcowych dobroci książkowych, jakie udało mi się wygrać, kupić lub otrzymać do zrecenzowania. Ta niesamowita ilość książek sprawiła, że moje plany wakacyjne są już z grubsza określone. Nie muszę chyba dodawać, jak bardzo mnie to cieszy!



WYGRANE

W tym miesiącu udało mi się wygrać w kilku konkursach. Przyznam, że los mi sprzyjał, a książki, które otrzymałam idealnie wpisują się w mój czytelniczy gust. 


Co my tu mamy? 

1 "Oblubienice wojny" Helen Bryan, które wygrałam w konkursie organizowanym na blogu Kraina Książką Zwana. Zachęcam do odwiedzenia bloga Darii i serdecznie dziękuję za tę wspaniałą powieść.
2. "Kochaj wystarczająco dobrze" Agnieszki Jucewicz i Grzegorza Sroczyńskiego. Książkę tę wygrałam w konkursie Kasi z bloga Czytelnia z Innej Bajki. Kasiu, bardzo Ci dziękuję!
3. "Big Red Tequila" Ricka Riordana z konkursu organizowanego przez Kawiarenkę Kryminalną.
4. "Samotny wilk" Johna Grishama z konkursu na portalu Interia.pl.
5. "Książka Racheli" Sissel Vaerovik- wygrana w konkursie portalu Granice.pl
Jeszcze raz bardzo gorąco dziękuję za wymienione książki. Wygrane te sprawiły mi mnóstwo radości!


ZAKUPY

W czerwcu kupiłam dosyć dużo książek, zdecydowanie więcej niż w poprzednich miesiącach, a że miesiąc się jeszcze nie skończył, wszystko jeszcze przede mną! Mogę jednak stwierdzić, że będę miała co robić przez wakacyjne miesiące. A oto, co udało mi się zdobyć:



6. "Trening umysłu dla bystrzaków"dr Tracy Packiam Alloway- książka zakupiona na Allegro.pl
7. "Grimm city. Wilk". Jakuba Ćwieka, kupione w warszawskim Empiku.
8. "Męskie sprawy" Agaty Jankowskiej i Michała Pozdała, zakupione w kiosku InMedio

Książki kupione w księgarni Wydawnictwa Znak:

9. "Prześwietny raport kapitana Dosa" Eduarda Mendozy
10. "Lodowe piekło" Mitchella Zuckoffa
11. "Bzyk" Mary Roach
12. "Janina Ochojska. Świat według Janki" Marzeny Zdanowskiej
13. "Spisek Tudorów" C.W. Gartner

Książki zakupione w księgarni Wydawnictwa Czarna Owca:

14. "Uleczyć traumę" Petera A. Levine'a
15. "Modlitwy waginy" Charlotte Roche

Książki wyszperane w Kaufflandzie:

16. "Pierwsze dni" autorstwa  Rhiannon Frater
17. "Dziewczyna w mechanicznym kołnierzu" Kady Cross
18. "Funny girl" Nicka Hornby'ego

Książki z second handu:

19. "The Colour of Magic" Terry'ego Pratchetta
20. "The Feel Good Factory on Stress-free living" Elisabeth Wilson


KSIĄŻKI Z BIBLIOTEKI



Z mojej ulubionej Gminnej Biblioteki Publicznej wypożyczyłam (lub zrobiła to za mnie Patrycja G. - pozdrawiam!!!) następujące pozycje:

21. Dwa tomy "Nawałnicy mieczy" George'a R. R. Martina
22. Dwa tomy "Uczty dla wron" również Martina
23. Kolejny Martin- dwa tomy "Tańca ze smokami"
24. "Mgła" Kai Malanowskiej
25. "Obrona" Steve'a Cavanagha
26. "Sergiusz, Czesław, Jadwiga" Marii Nurowskiej
27. "Nieznajomy" Harlana Cobena
28. "Koniec  gry" Anny Onichimowskiej
29. "Przekraczając granice" Magdy Omilianowicz

Z biblioteki szkolnej:

30. "Oliwkowy labirynt" Eduarda Mendozy
31. "Przygoda fryzjera damskiego" również Eduarda Mendozy


EGZEMPLARZE RECENZENCKIE

W ostatnim czasie udało mi się nawiązać kilka interesujących współprac z wydawnictwami. Oto, jakie książki są już zrecenzowane, lub niedługo pojawią się na moim blogu: 

E-booki od Wydawnictwa Psychoskok:

32. "Erekcja wzrostu" Miki Sonnty
33. "Sekretna hawajska metoda przebaczenie i akceptacji" Wojciecha Fiblara
34. "Bezkarni zbrodniarze" Stefanii Jagielnickiej
35. "Janek herbu pół krowy" Michała Krupy


Od wydawnictwa Agora:  



36. "Gandare" Katarzyny Boni


Od wydawnictwa Sine Qua Non:




37. "Małe wielkie odkrycia" Stevena Johnsona
38. "Niewidzialne granice" Kiliana Jorneta


Książki z serii Biała Plama od Wydawnictwa Linia:




39. "Inne, ale nie gorsze" Grzegorza Zalewskiego
40. "Ruby po drugiej stronie" Nory Raleigh Baskin
41 "Tylko w mojej głowie" Sharon M. Draper




42. "Wszystkie koty mają zespół Aspergera" Kathy Hoopmann
43. "Wszystkie psy mają ADHD" Kathy Hoopmann



  Jak widzicie, zapowiada mi się zaczytane lato. Które z moich zdobyczy mieliście już okazję czytać? Które szczególnie polecacie?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Kochani, zachęcam do podzielenia się opinią i pozostawienia komentarza.
Jednocześnie informuję, że wszelkie wypowiedzi propagujące mowę nienawiści, atakujące personalnie mnie lub moich czytelników, wulgarne albo obraźliwe, będą przeze mnie usuwane, w trosce o dobre samopoczucie zarówno moje, jak i odwiedzających tę stronę.
Życzę Wam zaczytanego dnia! Pozdrawiam ciepło!