środa, 15 czerwca 2016

13 niezwykłych półek na książki


 Każdy miłośnik książek wcześniej czy później staje przed problemem piętrzących się stosików, na które trudno znaleźć odpowiednie miejsce. Mnie też właśnie dotknął ten kłopot, dlatego postanowiłam poszperać w sieci, aby znaleźć inspirację do małego przemeblowania. Dzisiaj pragnę zaprezentować ciekawe rozwiązania, na które udało mi się natknąć. Niekoniecznie zastosuję je w swoim domu, lecz może znajdzie się czytelnik, który skorzysta z tej galerii. Zapraszam zatem do lektury.



Numer 1. Dla czytelników lubiących wygodę.



Numer 2. Dla lubiących komfortowe fotele.


Numer 3. Dla czytających na okrągło.


Numer 4. Dla tych, którzy pragną się schować przed światem z ulubioną książką.


Numer 5. Dla posiadających pięterko.


Numer 6. Dla miłośników geografii.


Numer 7. Dla kawoszy.

Numer 8. Na rodzinne kolekcje.


Numer 9. Dla wielbicieli nowoczesnego designu.


 Numer 10. Słonik na szczęście dla przesądnych.

Numer 11. Dla poszukujących życiowej równowagi.


Numer 12. Dla tych, którzy doceniają duże litery.


Numer 13. Dla pragnących zerwać z grawitacją.



BONUS! Dla fanów Batmana.



Moim bezwzględnym faworytem jest numer jeden. Chętnie złożyłabym moje (spore ) cztery litery na tym wygodnym mebelku i pogrążyła się w wielogodzinnej lekturze.  A którą półkę wy byście wybrali na swoje zbiory?

Źródła obrazków:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Kochani, zachęcam do podzielenia się opinią i pozostawienia komentarza.
Jednocześnie informuję, że wszelkie wypowiedzi propagujące mowę nienawiści, atakujące personalnie mnie lub moich czytelników, wulgarne albo obraźliwe, będą przeze mnie usuwane, w trosce o dobre samopoczucie zarówno moje, jak i odwiedzających tę stronę.
Życzę Wam zaczytanego dnia! Pozdrawiam ciepło!