czwartek, 19 maja 2016

Jak w łatwy sposób pomóc przyrodzie?

Jak w łatwy sposób pomóc przyrodzie?

    Wszyscy chcemy wspierać ochronę przyrody, jednak nasz zapał często przegrywa z lenistwem lub brakiem realnych możliwości podejmowania działań proekologicznych w najbliższej okolicy.  Dzisiaj chcę wam przedstawić kilka sposobów wsparcia Matki Natury prawie bez ruszania się sprzed komputera.  Zachęcam was do aktywnej pomocy przyrodzie. Ja już to uczyniłam- oddałam swój 1% fundacji WWF, od czasu do czasu wpłacam kilka złotych na ochronę dzikich mieszkańców polskich lasów. Aktywnie biorę również udział w kampaniach organizowanych przez Care2.


    A oto co TY możesz zrobić:


  • Adoptuj pszczołę. Jedna pszczółka to tylko 2 PLN. Warto wspomóc ochronę tych pożytecznych owadów!

  • Adoptuj zwierzaka z WWF. Możesz pomóc wilkom, rysiom, niedźwiedziom, a także tygrysom, fokom, morświnom, słoniom lub nosorożcom.





  • Przyłącz się do społeczności Care2. Podpisuj petycje, by walczyć o lepszy los dla zwierząt!


   A jak wy pomagacie przyrodzie? A może zainteresowała was któraś z powyższych akcji? 








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Kochani, zachęcam do podzielenia się opinią i pozostawienia komentarza.
Jednocześnie informuję, że wszelkie wypowiedzi propagujące mowę nienawiści, atakujące personalnie mnie lub moich czytelników, wulgarne albo obraźliwe, będą przeze mnie usuwane, w trosce o dobre samopoczucie zarówno moje, jak i odwiedzających tę stronę.
Życzę Wam zaczytanego dnia! Pozdrawiam ciepło!