czwartek, 14 kwietnia 2016

Moondrive Box!

   Zawsze miło jest otrzymać pudełko pełne niespodzianek po ciężkim dniu w pracy. A gdy tymi niespodziankami są książki, wtedy to dopiero buzia mi się cieszy. Pudełko Moondrive, które wczoraj do mnie dotarło taka stuprocentową niespodzianką co prawda nie było, bo przecież sama je sobie zamówiłam, ale absolutnie nie zamierzam z tego powodu narzekać. A co tam mamy w naszym pudełeczku? Zobaczcie sami!



  Jak widać, w uroczym boxie kryje się nowinka wydawnicza z kategorii Young Adult- "Earl i ja, i umierająca dziewczyna" autorstwa Jesse Andrews. Obok książki, mamy również jej ekranizację w wydaniu DVD, a do filmu Moondrive zaserwował mi pyszny popcorn. W pudełeczku znalazłam też to, co kolekcjonuję i uwielbiam, czyli śliczną, kolorową zakładkę oraz dwa magnesiki w kształcie dymków. Wszystkie te cudeńka zapakować mogę w płócienną torbę, która również znalazła się w przesyłce.


  Pudełko subskrypcyjne Moondrive wyjątkowo przypadło mi do gustu. Wszystkie artykuły prezentują się bardzo ładnie. Zestaw jest starannie skomponowany, a zatem uważam, że wart jest swojej ceny (ok. 59 zł). Z przyjemnością odpakowałam tę paczuszkę i prawdziwie się nią zachwyciłam.

  Boxy Moondrive zamówić można tutaj.

  Jak Wam się podoba propozycja Moondrive? Czy prenumerujecie podobne boxy? Co myślicie o takiej formie książkowych zakupów?

4 komentarze :

  1. Fascynujące, czekam na kolejny wpis. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się nie zdecydowała - 60 zł za jedną książkę to dużo. W tej cenie wolałabym sama sobie kupić jakieś dwie, bez tej "oprawy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię takie książkowe bibeloty i powoli buduję kolekcję. No i widywałam droższe boxy, na które nie decydowałam się własnie ze względu na wysoką cenę. W każdym razie dziękuję za opinię. Bardzo mi miło, że odwiedziłaś mojego bloga.

      Usuń

Kochani, zachęcam do podzielenia się opinią i pozostawienia komentarza.
Jednocześnie informuję, że wszelkie wypowiedzi propagujące mowę nienawiści, atakujące personalnie mnie lub moich czytelników, wulgarne albo obraźliwe, będą przeze mnie usuwane, w trosce o dobre samopoczucie zarówno moje, jak i odwiedzających tę stronę.
Życzę Wam zaczytanego dnia! Pozdrawiam ciepło!