poniedziałek, 11 kwietnia 2016

inside out book tag





   Cześć. Dzisiaj zapraszam na tag inspirowany animacją Disneya pt. "W głowie się nie mieści".
Tag ten zaczerpnęłam z amerykańskiego YouTube'a. Uważam, że jest prosty, lecz wart uwagi. Do zmierzenia się z tym tagiem zapraszam wszystkich chętnych i czekam na Wasze komentarze. Miłej zabawy!



1. Radość- która książka cię nią napełniła?

Mimo wzruszających i smutnych momentów, czułam radość czytając "Złodziejkę książek" Marka Zusaka, ponieważ na jej kartach znaleźć można było wiele ciepła, miłości, dobra i wiary w drugiego człowieka.


2. Obrzydzenie. Które książki wywołały twój niesmak?


Pewnym obrzydzeniem napełniła mnie książka Marka Tochmana pt. "Dzisiaj narysujemy śmierć". Jest to reportaż z wojny w Rwandzie. Opisy zbrodni wojennych były bardzo mocne, czasem trudne do zniesienia. Przerażające i odpychające. Sama książka zaś- rzeczowa i ciekawa. Polecam ludziom o mocnych nerwach.


3.Strach. Która książka na maksa cię wystraszyła?


Dawno temu zaczytywałam się w powieściach Grahama Mastertona. Jego "Zwierciadło piekieł" i "Demony Normandii" oduczyły mnie czytania horrorów późna nocą.


4.Smutek. Która książka wycisnęła z ciebie łzy?


Płakałam jak bóbr, czytając "Chustkę" Joanny Sałygi. Bardzo dobra, do głębi poruszająca książka.


5.Złość. Która książka zirytowała cię najbardziej?


Złość towarzyszyła mi, gdy czytałam "Dziewczynkę w czerwonym płaszczyku" Romy Ligockiej. Wcześniej przeczytałam jej "Droga Romo" i te rozdziały "Dziewczynki", w którym autorka opisuje swoje dorosłe życie były dla mnie powtórką z rozrywki. Nadal uważam, że "Dziewczynka" jest wartościową pozycją, ale znalazłam się w sytuacji, gdzie zirytowało mnie słuchanie tej samej opowieści.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Kochani, zachęcam do podzielenia się opinią i pozostawienia komentarza.
Jednocześnie informuję, że wszelkie wypowiedzi propagujące mowę nienawiści, atakujące personalnie mnie lub moich czytelników, wulgarne albo obraźliwe, będą przeze mnie usuwane, w trosce o dobre samopoczucie zarówno moje, jak i odwiedzających tę stronę.
Życzę Wam zaczytanego dnia! Pozdrawiam ciepło!