piątek, 1 kwietnia 2016

"Duma i uprzedzenie"

Dzień dobry! Dzisiaj chciałabym się pochwalić dwoma egzemplarzami książki "Duma i uprzedzenie", autorstwa mojej ulubionej dziewiętnastowiecznej powieściopisarki brytyjskiej- Jane Austen.
Angielskojęzyczna wersja "Pride and Prejudice" to wydanie, jakie załączone było niegdyś do gazety The Daily Express. Upolowałam je...w sklepie z tanią odzieżą, co tylko dowodzi, że dobrą książkę można kupić naprawdę tanio. Jeśli się tylko tego chce.
Polskojęzyczna "Duma i uprzedzenie" to część serii Angielski Ogród, wydanej przez wydawnictwo Świat Książki. W serii tej znaleźć można kilka innych książek Jane Austen, a także dzieła Elizabeth Gaskell i Emily Bronte. Myślę, że niebawem zaprezentuję moje pozostałe książki z tej kwiecistej kolekcji. I oczywiście zachęcam do przeczytania "Dumy...". To prawdziwa perełka!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Kochani, zachęcam do podzielenia się opinią i pozostawienia komentarza.
Jednocześnie informuję, że wszelkie wypowiedzi propagujące mowę nienawiści, atakujące personalnie mnie lub moich czytelników, wulgarne albo obraźliwe, będą przeze mnie usuwane, w trosce o dobre samopoczucie zarówno moje, jak i odwiedzających tę stronę.
Życzę Wam zaczytanego dnia! Pozdrawiam ciepło!